středa 23. března 2011

Duha





Jaro u nás doma je letos duhové...

3 komentáře:

  1. Jaký veselý, to je krása! Vzhledem k Tvému odkazu na Nošení dětí - koupi Earthy Rainbow nezvažuješ?! Pak bys mohla nosit polštářek na tůry s sebou a v případě potřeby hodit chrupec. Naivní představa při dvou dětech, vím:o) Tak aspoň posedět, aspoň chvíli, při jídle (J maximum)...

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, rozesmála jsi mě. Earth Rainbow je můj sen, však ho mám na nošení dětí pod ikonkou v "in search of":-), jenže na nový nemám a jiné nosnice se ho nechtějí vzdát:-)což jako chápu, třeba se časem někde objeví...ale jinak dobrý nápad;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to seš teda pokročilý uživatel ND, já tam chodím jen na kukec do fotogalerie a občas projedu bazar a nabídku z druhé ruky... Tak ať je ER brzy u Tebe - nebo u mě, já po ní totiž taky tak trochu pokukuju:o)))

    OdpovědětVymazat