středa 2. března 2011

Každý má svého anděla....

....nejen četba knížek Anselma Grüna mi opakovaně do mé tvorby vrací postavy andělů....
Anděl strážce ja asi ten, o jehož přítomnosti v našem životě pochybuje málokdo.... vždyť kdo nezažil nějakou mezní situaci, ze které vyvázl?...anděl strážný nás chrání, kryje nám záda, varuje, inspiruje....tak popisuje tohoto ochránce Anselm Grün. Věřit v něj neznamená nějakou dětinskou víru, ale schopnost překonávat strach a procházet krizemi posilněni......






3 komentáře:

  1. Ten rozmývaný akvarel je kouzelný... J.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Jano, děkuji! Jsem velmi krásně překvapená, že jste můj blog objevila, je totiž teprve ve výstavbě:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Katko, objevila jste se mi v "Odkazujících webech", tolik k odhalení.o) Ale jsem ráda, že jsem Vás našla a poctěná, že chodíte ráda na kukec k nám. Mějte se!

    OdpovědětVymazat