pondělí 4. dubna 2011

Tak už je tu...

Dnes je u nás venku zamračeno, ale domů dorazila duha.... šátek na nošení dětí KatiGirasol Earthy Rainbow...no není překrásný? jsem nadšená....

7 komentářů:

  1. No je překrásný, to víš, že jo! Gratulačka a příjemné ponošeníčko vinšuju.o) Mmch, hodila jsem výhybku krapet do festovna a putuje k nám Timbuktu:o) Šecko je, jak má být...

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to gratuluju, Timbuktu je taky nádherný!!! No já už teď mám stopstav, musím našetřit na nějakou bundičku na zimu na nošení...ale těším se na nějakou fotku v černém krasavci:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je úžasnej...ty jo, já pořád nevím, kterej bych koupila...moc se v těch šátcích nevyznám. Ten co mám doma je už moc krátkej a nějak netuším, která délka je pro rošní dítě nejlepší....

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný, bude vám moc slušet:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky Helčo:-)
    Jani délku šátku je potřeba volit hlavně podle typu úvazu a konfekční velikosti. Kratší šátek stačí na "batoh" na záda, na složitější uvazy je třeba delší...mrkni na nosenideti.cz:-)

    OdpovědětVymazat