úterý 31. května 2011

Největší dílko

Konečně jsem dokončila dlouho rozdělanou deku pro očekávané miminko. 


Použila jsem na ni přízi Merino od Vlnapu, 12 klubíček.

7 komentářů:

  1. Krásná... Dělala jsem taky, pro J, ale trochu divočejší. Teď na zakázku pro kamarádky miminko a též colorfulll. V té Tvé se cvrčkovi bude spinkat jako v obláčcích, dobrá seš!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky! Doufám, že ty hodiny práce ocení;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je nádherná..že bych si ještě pořídila miminko? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám jednu rozdělanou, pro kamarádku. Porazily mě ale ranní nevolnosti, a když se člověku chce blinkat, tak nemá náladu na rukodělky. No, ale až to přejde, pustím se do deček pro svoje mimi, jenže musím udělat 2 :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, tak at je líp a at to jde od ruky!!

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. To je háčkované, "neat ripple pattern", google vám to jistě vyhodí:-)

      Vymazat