středa 6. července 2011

Další dílko hotovo...

Mimideka, tentokrát na objednávku....


6 komentářů:

  1. nádherná, moc se ti povedla. Mám jednu podpbnou rozháčkovanou pro další dítě...tak jsem zvědavá, jestli ji stihnu dokončit. Chce to hodně trpělivosti:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, je to fakt potřeba "odsedět", já ale teď s tím pupendem nejradši sedím. takže to pro mě není takový problém:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kači, jak ,prosím tě, začišťuješ okraje? Nejdřív jsem je nechávala trčet na jedné straně, v půlce deky jsem začala uvažovat, co pak s nimi, tak je zaháčkovávám pod novou řadu. Co ale s těmi, co trčí?

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, to jsi narazila na největší problém, který při háčkování taky vždy řeším:-) v případě této deky jsem to udělala tak, že vlny posvazuju na dva uzlíky po dvou jak jsou vedle sebe, zastřihnu tak na 1 cm délky a skryju pod obháčkovaný okraj. Ať se daří:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Aj, tak toho jsem se bála. Už jsem ji nechtěla obháčkovávat :(

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to nezbývá než to tam nechat a přiznat to, myslím, že Evulekotule (vlevo u mě v oblíbených) to tak dělává....:-)

    OdpovědětVymazat