středa 28. září 2011

Slovensko

Po delší době ----minulý týden ---- Slovensko ----krásné babí léto----rodina, přátelé, výlety, pohoda-----



 Poslední fotky s krásným šátkem Earthy Rainbow



Ponosili se i větší kluci a moc se jim to líbilo:-)

Lanovkou na Chopok

A taky kousek pěšky na vrchol

Kuba si vyzkoušel pružnost těla a odvahu - jakkoliv těmto "aktivitám" neholdujeme, byli jsme z něj nadšení, jak to zvládl a užíval si to:-)


V Prosiecké dolině...nádherný výšlap...


Potok, kameny, voda, klacky, kaluže.....fascinuje mě jak málo dětem stačí...


Ale odpočívat se taky musí a jíst se taky musí ...šulance s orechmi to skoro každý den po túře jistily:-)))





3 komentáře:

  1. Katko, luxus... Fotky všechny skvostné, ale já se furt vracím k té první Duhové, konkrétně sektor vpravo, ta je tak milá, jak se Hynek mazlí ♥ J.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Jani, S Hy se mazlím především já, moje máma mi tuhle říkala, když jsem si ho chtěla navázat: Dyt ho tam nech, dyt on je spokojenej, že ty ho chceš do toho šátku?:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Katko,
    máte krásné fotky ze Slovenska...posílám Ti pár našich fotek z konce léta...jestli na jedné z nich poznáš, kde jsme byli my? Zdravím Tebe i kluky, B.

    OdpovědětVymazat