pondělí 31. října 2011

Podzim je tu...II.

Konečně to začalo - lístí se mění v zlato, slunce maluje a oči se té nádhery nemůžou nabažit...pod naším oknem svítí čtyři "lampy", každý den se jimi kochám, když na lodžii houpu Hy.


Velmi ráda navštěvuji blog Amandy Soul - jednak mám ráda to cestování na druhou stranu planety a nahlížení, jak tam žijí lidé a pak  - je to strašně inspirativní žena a rodina...tyhle vlaječky s obtisky podzimního listí mě inspirovaly...takové čisté, jednoduché.... minulý týden jsme se s Ku do toho pustili - listy byli vylisované, zbývalo jen vystřihnout vlaječky a na ně jsem chtěla listy jen jednoduše nalepit...Ku ale moji myšlenku nesdílel a vlaječky mi nosil nejen vystřihnuté, ale ozdobené ...když vlajka, tak se českým lvem! atd.....musela jsem svoji představu opustit a máme krásnou podzimní výzdobu, bylo to dobré mentální cvičení:-)Doporučuji!



Dnes přišel krásný balíček...už se těším, co s ním provedu....:-)

2 komentáře:

  1. Ahoj Katko, díky za inspirativní odkaz. I k nám dorazily minulý týden razítka ze stejného obchůdku, ale s dětským motivem, jsou super, děti razítkování moc baví. Zdraví Maríí

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marii, ano, dětská razítka z téhož obchodu mám ve skříni pro klky - přijdou pod stromeček:-) jsou kouzelná....

    OdpovědětVymazat