úterý 18. října 2011

Svetřík a srdíčko

Tak dnes zbyl čas a světřík je hotový! Mám z něj velkou radost, protože už jsem dlouho nepletla takový větší kousek. A věřím, že nám na zimu poslouží, je z merino vlny.



Včera mi Jana K. poslala tohle srdíčko - udělalo mi velikánskou radost, zpětná vazba, že to co dělám, někdo čte a někoho to těší, je pro mě moc důležitá.... a inspiruje mě to k další práci. Takže Jani díky!
A já posílám srdíčko Janě G. A Evulikotuli - ženským, které naprosto bravurně ovládají šicí stroj!!:-)

4 komentáře:

  1. Svetřík parádní, Katu, hrozně svěží barvy, příjemný, moc. To se bude Hynečkovi ňuchňat jedna radost ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Katko, bravurně rozhodně ne:-) Ale moc děkuju..já bych si zase moc přála umět aspoň ze čtvrtiny plést tak jako vy:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, myslím, že ty Vaše kabelky jsou bravurní:-)....ale nebudu Vás přemlouvat;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne barvicky, urcite se bude hezky nosit a zahreje :) Gratuluji k oceneni a preji pohodovy vikend, Monika.

    OdpovědětVymazat