pátek 16. prosince 2011

Vlny vlny vlny...

Tak už v tom lítám...teda spíš háčkuju....rozhodla jsme se, že už nebudu okukovat zde nebo zde a nebudu se mučit, ale jednu takovou věcičku si pořídím domů....pokládám to za projekt na celý zbytek své mateřské "dovolené":-) ....po dlouhém výběru v našich vodách bohužel dost chabé nabídky přízí jsem vybrala Ladu Luxus od Vlnapu, která se zdála dle poměru ceny a výkonu nejvhodnější....no a začala jsem..... moc mě to baví.



Ten podivný předmět vznášející se nad tím vším je spící Hy v hacce - výborný vynález pro miminka a jejich rodiče, nechápu jak jsme bez ní mohla dřív být:-)

3 komentáře:

  1. Ach, ta poslední fotka... to je nádhera ♥ klid a pohoda nemůže vypadat jinak. Ať práce odsejpá, vypadá to slibně! J.

    OdpovědětVymazat
  2. Píšu zpětně, protože dočítám příspěvky, které mi utekly za pobytu v porodnici.
    Koukám, že Lucy z Atticu nás dráždí obě :) Taky jsem zatížená na její deky. Pěkně pracuj a pak mi povíš, jak to z Lady šlo. Mám tu pár klubek na polštáře. Do budoucna by se k nim deka hodila :)
    A ta závěsná kolébka vypadá báječně. Škoda, že pořizovací cena není malá. Za dvě bychom se pěkně prohli :(
    Hezký večer, zdraví Jana!

    OdpovědětVymazat
  3. Spící miminko v tom onom by se mi taky líbilo.

    OdpovědětVymazat