úterý 6. března 2012

1.rok

Když jsme před rokem založila tento blog, byla to tak trochu náplast na uzavření obchůdku na Fleru. A vyklubala se z toho příjemná součást mého bytí na mateřské dovolené - virtuální okénko do mého světa a naopak pro mne - skrze blogy jiných, které jsem díky tomu objevila - okénko do světa druhých.
A to mi přijde nejúžasnější - tato virtuální výměna mě totiž (pokud si ohlídám čas na netu strávený;-)) neodvádí pryč z mého světa - ale naopak učí mě vidět krásu kolem sebe, více vnímat detaily a radosti a hlavně je to nekončný zdroj inspirace, jak tvořivé, tak pro čas s dětmi. Takže díky všem v liště na levé straně!


2 komentáře:

  1. Ahoj,dnes jsem objevila tvůj blog a moc se mi tady líbí!
    Přidávám se k pravidelným čtenářům.
    Ráda bych tě pozvala ke mně na návštěvu a přeji krásný den!
    http://vad-art.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat