středa 28. března 2012

Terapie kabelkou

Tentokrát to není "shopping" terapie - tedy nezamázla jsem si unavenou duši koupenou kabelkou, ale ušila jsme si ji sama a ještě jsem se při tom učila trpělivosti - aneb šití  rovná se párání - a toho bylo opravdu dost...ale výsledek je skvělý a jsem moooc spokojená:-)




Použila jsem džínsovinu koupenou v Karsu a podšívka je z krásné slevněné látky z Ardeka. Ta vsazená kapsa se zipem mi dala zabrat, ale zvítězila jsem - hlavně díky jednomu číslu výborného časopisu Marina:-).

Kabelku jsme šila hlavně kvůli nošení Hynka za zádech - je velká, hodně unese a má popruh, který se dá nosit šikmo přes rameno.



Takže dnes v akci ..... a jsem z ní nadšená:-) Na fotce to nevypadá, ale netrpělivě vyhlížím autobus...

PS: Placka je od manžela k vánocům - konečně našla své místo. Je od mi.u.
 

3 komentáře:

  1. Katu, supr, přesně taková by se mi šikla, to je velká výzva... budu se odhodlávat, zatím:o) a pak možná někdy zvítězím! seš borec, je snová ♥ j.

    OdpovědětVymazat