středa 9. května 2012

Dnes

Dlouhá dopolední chvilka u nové plastelíny.

První jahody.

Trocha zahradničení na balkóně.

 Budoucí bazalka.




Co to brácha dělá?

Píše!





Podvečerní čtení - aneb hledáme na mapě, kde je táta -ahooj táto!



 Nebylo by dne bez šicího stroje. Opět zpracovávám zbytky látek, inspirována tak trochu  Lucy:-)


7 komentářů:

  1. Ty seš drak, Katu. Teda hluboký obdiv, ž pěstuješ od semínek, to já jen výjimečně (ozkoušené a pouze to odolné), jinak mi to většinou nedojde takových kvalit, jako sazeničkové rostlinky s profipéčí od zkušených zahradníků, koupených tu na trhu. Matouš je dobrý pisálek, na kluka podezřele úhledné písmo:o), ať mu to vydrží. Taťka se má a Vám ať to bez něj rychle ubíhá... J.
    Jo a ten polštářek je skvostný. Pro tyrkyso-modro-zelené kombinace mám pochopení ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík:-) ze semínek bazalku vždycky, mám pocit, že je jí pak víc. Ale jinak nic moc, nemáme na to v bytě místo. Letos ale muž vypěstoval krásné sazeničky třapatky:-)
      Matouš mě taky překvapuje, je to paráda sledovat jak se děti vše podstatné naučí sami:-)

      Vymazat
  2. Krásný všední den.....připadá mi, že ten Váš má snad 48 hodin podle vší té práce! :) Taky jsem dnes koupila muškáty a budu zvelebovat. A polštář je opravdu moc prima! Jen tak dál...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! To je jen tím, že jsme celý den zavření doma a fotíme víc, protože máme tátu pryč, tak aby věděl, co děláme:-)

      Vymazat
  3. Polštářek je hezký!

    Tátu stačí hledat v Evropě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)díky Jaco.
      Já vím, akorát jsem to vyfotila ještě před tím, než jsme tu správnou mapu našli:-)

      Vymazat
  4. Luxusně zpracované látky, vypadá to skvěle!

    OdpovědětVymazat