úterý 29. května 2012

Dnes

Dnes ...den jako každý jiný a přsto originální...torchu smíchu, trochu vzteku, trochu pláče, trochu radostí, jídlol, spánek, pohádka a hlavně ven......


Přišla mi látka na sukni - jsem nadšená  doufám, že to dobře dopadne.....


Dnes jsem vzala ven foťák, po dlouhé době jsem se k tomu odhodlala, protože je opravdu těžký a obvykle toho s sebou nosím dost:-)

A tak jsem si fotila na zahradě......



 
 

 
 













7 komentářů:

  1. Dobrý den, máte krásný blog, na který jsem narazila náhodou. Prošla jsem poslední Vaše záznamy a musím se smát... vy máte tři kluky, u nás kralují tři princezny. Vy válčíte doma s neštovicemi, my se zlomenou nohou :-D Tak hodně zdraví přeji! P.S. Jahody Vám závidíme, u nás na chalupě míme ještě malé, zelené, ještě chvíli si na ně počkáme...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) to je dobré, zrovna tu mám látku od vás:-)

      Vymazat
  2. Fotka s jahodama v hrnečku je super ;)
    Těším se, až taky budou u nás na zahradě.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou pohodové fotky, už takové letní. Měla by sis koupit menší foťák a nosit ho s sebou častěji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já mám i menší foták, ale ten zase nemá baterky:-) musím to nějak vymyslet:-)

      Vymazat
  4. Latka vypada zajimave. Jsem moc zvedava na sukni. Zahradka je bajecna vec, zadna chemie, vlastni vyroba a deti to maj nejradsi primo od prirody.

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k úrodě jahůdek...krásné fotky. Připomíná mi to naše pinožení :) a cesty z města. Kluci si to evidentně užívají, to je dobře!

    OdpovědětVymazat