sobota 12. května 2012

Ta da daaaaa




Tak tady je!

Technické parametry:-)
5 klubíček příze Drops Delight
58 květů
cca 15 hodin práce
návod zde

20 komentářů:

  1. Ta je nádherná, ty barvy, super! Závidím, ale přeju :-) Len

    OdpovědětVymazat
  2. Zasloužený úsměv, moc Ti sluší, Katko, gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Moc se to povedlo ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Těšila jsem na výsledek. Gratuluju k povedenému dílu, ta práce stála za to, je úžasný.
    Děkuji za odkaz na návod, asi se do něj také pustím. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc díky. Dnes byla ráno taková zima, že jsem si ho vzala do kostela a je fakt parádní. Splnila jsem si sen:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Překrásný!!! Kačenko, obdivuju moc:-)

    OdpovědětVymazat
  7. jůůů Katko, babušit se v květnu nic moc, ale v takový kráse se to dá i užít :).

    OdpovědětVymazat
  8. Je naprosto úžasný....jednou, fakt jednou se do něj taky pustím:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Sal je nadherny, ty barvy me okouzlily. U Jany me zaujal a tvuj me posunul vlastnit taky.

    OdpovědětVymazat
  10. Nadherny, ty barvy jsou uzasne!!

    OdpovědětVymazat
  11. Katerino, muzes mi prosimte zmerit prumer tvych kvetu? Me to vychazi na 7cm a to je oproti navodu sakra male. Hackuju 3.5 a mam vlnu alpaga. Moc dekuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Michaelo, změřila jsem - 9,5 cm - je to háčkované 2,5 háčkem... tak nevím, nevynechala jsi nějakou řadu? :-) ať se daří...

      Vymazat
    2. Katerino dekuji. Snad jsem to radne procetla, ale jdu radeji znovu prohlednout.

      Vymazat
  12. Dobrý den,
    objevila jsem Vaše stránky a šátek s japonskými květy mně úplně dostal.
    Zkoušela jsem květ háčkovat. Jenže....
    Najela jsem si na schéma (text bohužel frankouzský,pro mně nečitelný) a nějak nevím jak uháčkovat 4 řadu.
    1. řada - do řetízkových okr háčkuji 1 dl. sloupek a 1 řet. oko, opakuji celkem 11 x.
    2. řada - pod řetízkové oko uháčkuji 1 dl. sloupek, 2 řet. oka, 1 dl. sloupek....
    3. řada - pod řet. oka háčkuji vždy skupinku 4 dl. sloupků
    4. řada -???? no a zde jsem se ztratila, nevím jak lístečky háčkovat, sice jsem je vytvořila, ale dle vašich fotek, to není ono.
    Prosím moc o radu.
    Děkuji.
    Máte krásný, inspirativní blog díky němuž jsem se k háčkování po 20ti letech vrátila.
    Zdravím
    Lida M.

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den,
    vracím se k předchozímu e-mailu. Sice Vás žádám o radu, ale adresu nepřipujuji. Omlouvám se.
    LMeluzinova@seznam.cz
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat