středa 13. června 2012

Cestovní


Zítra vyrážíme na naši pletošní první dovolenku a tak mě napadlo na poslední chvíli, že ušiju klukům do auta kapsáře. V jedné z Marin, co mám půjčené (díky, Ivo), je návod, kterým jsem se volně inspirovala:-) No a když jsem včera vArdecu na Jánské koupila látky, bylo mi jasné, že to musí dobře dopadnout...... mám radost.




Ta krásná látková mapa je úžasná až na to, že jsem při bližším ohledání zjistila, že vůbec neodpovídá realitě. Střední Evropa se tam vůbec nevyskytuje a Francie sousedí s Borneem. Moc tom nerozumím, jaký to má význam...ale pěkné to je:-)

6 komentářů:

  1. Jééé, já bych také chtěla zaměpisnou látku s chybou :-) Dá se někde objednat on-line?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla bys j inajít na této stránce http://www.ardeko-brno.cz/eshop/latky-pro-patchwork-s-140cm.html?str=3

      At se to povede:-)

      Vymazat
    2. Díky :-) Je to VELMI nebezpečná stránka. Těším se, že se za prázdninových dešťů pustím do nějakého většího šití.

      Vymazat
    3. Joo, bohužel takto nebezpečných stránek znám asi tucet ne-li víc:-))

      Vymazat
  2. Katu, šťastnou cestu tam i zpět, hezky si to užijte a načerpej, mamino... kapsáře bezva! pamatuju si, že jako malí jsme měli ve 120 potahy na sedačky, přičemž ty přední měly vzadu - od nás, dětí - kapsičku na zip. když jsme jeli do jugoslávie, šlohli jsme s bráchou ze zásob kondenzovaná slazená mlíka, schovali je tam a cestou sosali, tajně. hrozně pak byla máma s přítelem překvapení, že je asi zapomněli nabalit, když chtěli sladit kafe a nebylo čím:o))) tak bacha na to! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to je dobré story:-) zrovna dneska jsem Kubovi o časech kdy se jezdilo do Juginy vyprávěla...:-) kapsáře se osvědčili, chlapci byli soběstační, máma si kroutila krk a tělo jen kvůli nejmladšímu:-) zítra dám foto z výlůetu.

      Vymazat