pondělí 27. srpna 2012

Já a patchwork

K patchworku jsme měla v minulosti smíšený vztah....pokládala jsem to za techniku veskrze vyžilou, neatraktivní, barevně nezajímavou (hnědá, hnědá, béžová), kterou se zabývají starší dámy asi z nudy.... to období už mám naštěstí za sebou.

Od té doby, co jsem objevila svět moderního patchworku, zahraničních látek a blogů, jsem  zamilovaná do této pro mě nové techniky. Přišlo mi to velmi velmi složité a tak jsem vždy jen obdivovala - třeba zde . A když jsem uviděla tuto deku, řekla jsem si definitivně, že se to chci alespoň trochu naučit. Zakoupila jsme jakési pomůcky a začala jsem od velmi malých ploch. 

Moje první Wonky star, jako pozornost pro milou paní, která mi zprostředkovala půjčení Marin.







Je to totálně nedokonalé, ale takové už budou všechny moje patchworkové věci, začínám se s tím smiřovat. Brzy ukážu dílko ještě větší. A věřím, že časem se to naučím ještě líp. 
Svět je bezva místo, kde je tolik věcí k učení!

1 komentář:

  1. Náhodou je skvělá....a ta deka...je úžasná, takovou jednou ušiju...to si slibuju..jednou:-)

    OdpovědětVymazat