neděle 9. září 2012

Knihovnička

Mám moc ráda americkou bloggerku Ginny, která má na blogu skupinu Yarn Along - každou středu dává na blog fotografii něčeho rozpleteného a nějaké rozečtené knihy...asi přibližne takhle, s tím, že Ginny fotí asi tak stopadesátkrát hezčeji než já.



Přijde mi to bezva nápad, protože taky ráda čtu, ale zdaleka tak moc nepletu a vůbec....
zakládám nový štítek.


"Dříve jsme si myslely, že některé naše negativní pocity nejsou správné, že jsou přímo hanebné či nesmyslné. Teď už víme, že pocity prostě jsou a nedělí se na špatné či dobré. Postatné je, jak se s nimi dokážeme vypořádat a jak je dokážeme přijmout.

Vždycky jsme si myslely, že rodič má být důsledný a zásadový. Teď ale víme, že rodič má větší volnost ve svých myšlenkách, má možnost změnit svůj názor a může žít podle svých skutečných pocitů v dané chvíli.

Důstojnost, to je ten hlavní rozdíl mezi starým a novým rodičem."


.....


4 komentáře:

  1. Mne také Ginnin blog motivoval k "pravidelnějšímu" pletení/háčkování, jen jsem knížky drobet zaměnila za kytky. Čtení je moje práce, a tak mi na čtení pro radost nějak nezbývají oči.
    Hlavní rozdíl mezi starým rodičem a novým rodičem je v míře jejich opotřebovanosti. Po pětadvaceti letech důstojného rodičovství bych moc ráda dala přednost nedůstojnému prarodičovství :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobré, petko, s tím prarodičovstvím, at to vyjde!

      Vymazat
  2. Cteci prazdniny jsem mela letos v Cechach. Za rohem knihovna a v ni kamaradka co pujcuje knizky za hezke slovicko.
    Katko, jaka je ta knizka. Cetla jsem jejich Jak mluvit ... Tohle ale zni lakaveji.
    Hezky tyden plny slunicka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížka je velmi podobná té první, akorát je tam větší prostor pro pocity (i negativní) rodičů:-) doporučuji:-)

      Vymazat