čtvrtek 11. října 2012

Dnes

Hyneček má v poslední době docela vychytané hry. Celé je to o tom, že ho musím 100procentně hlídat, protože buď si vyleze ke sporáku, sahá do hořícího plynu, nebo leze na židle a stahuje vše kolem sebe, dnes málem ulomil flash disk z rádia, nemluvě o tom, že mi přepíná programy na pračce a nejraději operuje s myší u počítače. Většina těchto problémů se vyřeší zavřením příslušných dveří. Akorát se nám tím dost zmenšuje operační prostor v bytě:-)
Z tohoto pohledu je hra na tatrovce zcela nevinná. Posílání syna na tatrovce na provázku tam a zpět sice není nic intelektuálně zajímavého, ale můžu při tom sedět, což je velký plusový bod. Zkoušela jsem dnes háčkovat a posílat si ho nohou. Vydržela jsem to jen chvilku, přišlo mi to strašně směšné a pak jsme si představila, že nás někdo sleduje a myslí si, jaká je ta mateřská dovolená paráda a raději jsem toho nechala.



Dnes jsme si na Pinterestu zadala heslo knitting/pletení a vykoukl na mě tento bezvadný plakátek - musím se podělit, protože mě to opravdu rozesmálo.

Život je příliš krátký na to, abychom pletli z levné vlny.


2 komentáře:

  1. To heslo se mi líbí. S prožíváním mateřské to máme všechny podobné :-) Přeju, ať se daří všechno zkloubit dohromady.

    OdpovědětVymazat