pondělí 15. října 2012

Dnes

 Poslední cínie ze zahrádky

Návod na pletení rukavic od maminky, úžasný, přehledný, dojemný.

5 komentářů:

  1. Rukavice jsou pro mě vrchol pletení,asi se je nikdy nenaučím.Na ty tvé jsem moc zvědavá.
    Hezký večer(s pletením),B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsme to taky pokládala za nepřekonatelné, ale ono se to jen zdá, když má člověk dobrého učitele;-) jde to.

      Vymazat
  2. A jak ti ladí s kytkama :)! Myslíš, že by návod šel zveřejnit? p.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé! Pokud návod půjde zveřejnit, tak to třeba také zkusím! Já už bohužel učitele nemám, pletly obě babičky a už jsou dlouho pryč... dokonce jsem podle jedné z nich upletla dvoje ponožky, jenže jsem si to nikde nenapsala a dnes už vůbec nevím, jak to bylo... Měj se hezky a ať jsou brzo ruce v teple ;-)

    OdpovědětVymazat