čtvrtek 25. října 2012

Dnes

Po strašně dlouhé době chvilka u šicího stroje, potřebovala jsem "nosítko" na to svoje pletení jak sůl, nějak se mi ty projekty množí, jak se blíží ty Vánoce:-)








Tahle vlna mě nepřestává fascinovat - nejen svojí momentální  cenou v galanterii na Jánské (39Kč/100g/50pro vlna,10pro alpaca)



Spolu u stolu.

9 komentářů:

  1. Katko, taška na pletací potřeby vypadá skvěle! A vlna Exclusive vypadá také dobře... máš s ní i praktickou zkušenost, tedy jestli nekouše a jak vypadá po praní?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:-) S vlnou po praní mám zkušenost dobrou, trošku hrubší je, ale ne nepříjemná! Je skvělá!

      Vymazat
  2. Katko, moc povedená taška, zdravím Tě.

    OdpovědětVymazat
  3. Luxus všecko, ale zdaleka nejvíc ten malý činelista v pozadí, poklice jsou prostě nej, co? A jeden skromný dotaz... proč jen u nás na vyhnálkově není ulice jánská s takovou galanterií??!!!!!!! uáááááá.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani dík, jsi pozorná, že jsi si ho všimla, ano poklice jsou super, ale je to dovoleno jen když nejsou sousedé doma, zvuk mlácení poklicí na zem je tak výživný, že už by na nás asi podali trestní oznámení.
      Přízové orgie se konají i na ulici Joštova a Rašínova - ty na Vyhnálkově nemáte? :-)))ne to je blbý vtip. Kdybys po něčem toužila, pošta doručí;-)

      Vymazat
  4. Ahoj, všecko je krásné! Já na poslední chvíli pletu klukům čepice a kdybych byla z Brna, hned do té galanterky běžím, ten šedý melír ... Pa

    OdpovědětVymazat
  5. Pletací "nosítko" je skvělé! Ale zaujala mě poznámka "CHVILKA u šicího stroje".....tak já bych na něco takového potřebovala celý den-minimálně. :)
    Dnes jsem mimochodem byla také v galanterii na Jánské - sháním obdélníkové spony-přezky pro dlouhý popruh na tašky....ale nepochodila jsem. Nevíte kde se ptát? A pár (vlastně 8ks) ;) klubíček jsem si také odnesla, jen ve více dívčích barvách.
    Ručním pracem zdar!

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji k nákupu vlny:-)
    Já přezky na kabelky nakupuji jedině u Melluzínky, v normálních galantérkách jsem nikdy nepochodila. www.umelluzinky.cz
    Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat