pondělí 29. října 2012

Vesmírná

O víkendu jsem konečně ušila Kubovi dlouho slibovanou deku na postel. Velké plány na patchwork jsem nechala být na jindy a využila jsme krásné látky, která je sama o sobě dost zdobná. Na rubovou stranu jsem použila obyčejný puntík z Ardeca, hlavně aby byl tmavý, protože deka měla být tmavá:-) Je to moje první deka sestehovaná a pak celá prošívaná na stroji a s výsledkem jsem celkem spokojená, švy nejsou vždy úplně rovné, ale nikde se mi to významně neshrnulo. Jako výplň jsem použila fleesovou deku z Ikea, kterou jsme si před 7 roky koupila jako první na moje první miminko do kočárku. Teď to miminko chodí do školy a tahle deka je vlastně takový "upgrade".:-)





4 komentáře:

  1. Vsechny neduhy jsou neviditelne, vsak je sita maminkou. POvedla se moc.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná deka, Kubík musí být spokojen ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná deka a hlavně - skvělý nápad s fleecovou dekou! Děti mají prostě šikovnou maminku ;)
    Hezký víkend :)

    OdpovědětVymazat