pondělí 26. listopadu 2012

Dnes

Chlapci mi zůstali po dlouhé době doma, což přijímám s vděčností, že je to jen s rýmou, bez teplot, vlastně takové preventivní opatření. 

Zábava se naštěstí našla rychle - vyráběli jsme adventní kalendář, protože první adventní neděle se blíží.
Adventní kalendáře se snažím každý rok dělat lepivě-výtvarně odpočítávací, bez dobrot, protože těch je furt dost, tak nač ještě před vánocemi zahušťovat již tak v dnešní době vysoký přísun:-) Již vloni vymyslel a v podstatě zrealizoval kalendář Kubík. Letos stačilo nahodit téma - Betlémská krajina - a  kluci jeli...já jen hleděla a obdivovala. Takže letos bude kalendář betlémský, budeme chystat krajinu pro Ježíška. Marie má věneček z hvězdiček a pro jistotu ho má i pastýřka, protože ta byla jistě taky svatá. Jo.



Počasí je tak pošmourné, že u nás v Brně se opravdu extrémně špatně fotí.






Přes víkend jsme dokončila svoji třetí a poslední (snad:-) bareto - hučku. A zima můža přijít. Nejsem moc návodový tip, dělám věci radši od oka  a dvakrát vypářu, co se mi nelíbí. S konečnou verzí jsem moc spokojená, i když přístě to bude ještě o krapet větší a lepší. 
Pleteno - jak již jinak - z krásné polovlněné příze Exclusive. Vínový baretek jsem pletla z krásné francouzské příze Pinguin. Šedý je z Perlety+Geishi z Vlnapu.



 Koukat ven je prostě někdy nejlepší.
Krásný večer.



9 komentářů:

  1. Jééééj, adventný kalendár betlehemský:) Paráda!

    OdpovědětVymazat
  2. U tebe to uz doslo do faze dorostenci prevzali tvorici stafetu a my se uz jenom nestacime divit. Krasne.
    Ty barety me naprosto uchvatily. Kdybych umela plest od oka, to by se to pletlo volneji.

    OdpovědětVymazat
  3. No vida, tak jsem si vzpomněla, že se mi tu loni ten adventní kalendář líbil ;)
    Baretky moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  4. betlémkoviny krásné a po baretu taky budu muset kouknout, vypadá úžasně .. že bych začla nosit čepice? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, čepice je základ přežití zimy! jen do toho!:-)

      Vymazat
  5. Nádherné barety, barevně i provedené :-)
    Mě bohužel čepice nesluší žádná :-(
    A ušmodrchat bych jí také nezvládla!

    OdpovědětVymazat
  6. Brousim po netu a hledam navod na baretku podobnou tve. Bohuzel nic. Vim, ze pletes z hlavy, ale nemohla by jsi tak zhruba napsat navod? Ja uz si to preberu.
    Az budes mit chvilku, samo ze.

    OdpovědětVymazat