pondělí 21. ledna 2013

Dnes




Dnes je u nás taková tma, že musíme celý den svítit. 
Hy na stole - každodenní chléb - sundávám ho tak 1550krát.


Dělala jsme si pořádek v rozdělaných projektech a tak došlo i na tohoto kostlivce ve skříni. Je z doby, kdy jsem ještě neznala kouzlo dobře napsaného návodu a o radu, jak uplést raglán, jsem prostě poprosila maminku. A tak je to prostě od oka, ale mám teď velkou chuť to dodělat a uvolnit místo dalším věcem. Konec už se blíží...myslím, že na jaro to bude dobrý svetřík.


Od té doby, co jsem poznala Ravelry.com, mě pletení podle návodů moc baví. Tenhle rozpletený kousek bude vestička Milo pro Hy. Pletu ji teda trochu nelegálně, neb si ji koupila kamarádka a já jen nakukuji přes rameno a opičím se. Ale návod je to krásný a těším se na výsledek.
Knitting forever a mějte se.



1 komentář:

  1. Ten váš nejmladší syn se teda rozjel! Minule se vyhříval u otevřené trouby a dnes roztáčí světelnou šou :) :) A donedávna na fotkách vypadal jako nejhodnější klidné miminko....Užívejte si to, je to na krátko.

    OdpovědětVymazat