úterý 22. ledna 2013

Dnes

Ještě nikdy jsem nebyla z voleb tak nervózní a ještě nikdy mi tak nezáleželo na tom, 
aby zvítězil můj kandidát.





7 komentářů:

  1. Hezky pěkně Vácha :-)

    Moje děti už ani o ničem jiném než o volbách nemluví, vzájemně se/nás zahlcují odkazy na vše možné a teď mi nejstarší dcera napsala: ... Lidi odkrývají svou pravou tvář a ta není vůbec, ale vůbec hezká :/ Přijde mi, že takováto atmosféra (samozřejmě mnohem dusnější a vygradovanější) musela být v letech po druhý válce, než to převzal úplně bolševik. Že pár těch slušných lidí věřilo v demokracii (a části z nich nezbylo nic jiného než emigrovat) a zbytek tady masakroval Němce (přece to byli všichni zlí okupanti a nepřátelé) a pak tu ničil hrady a zámky, dělal si ohýnek z parket a pokládal linoleum a vyhazoval z nich krásná kachlová kamna. Vlastně jsem vždycky přemýšlela, jak lidi v tý době poznali, že mají rychle emigrovat, že jinak bude pozdě. A teď mi to došlo. Prostě to cejtili ve vzduchu a viděli to na očích svých lačných a závistivých spoluobčanů... A jak praví Horatio: Odi profanum vulgus et arceo.

    Horatio i naše Hana mají pravdu. Z některých projevů některých spoluobčanů mi je na zvracení.



    OdpovědětVymazat
  2. Petka to vyjádřila úplně přesně, už teď mám stísněný pocit z toho, že to špatně dopadne, to se pak člověk nediví, že někdo utíká ze země...
    Díky za odkaz na článek od T. Halíka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stísněný pocit mám taky, říkám si, že snad tohle nadšení lidí dobré vůle, když KS nevyhraje, musí pokračovat a někam vést....

      Vymazat
  3. Myslím, že to dopadne dobře.
    Pro mne KS vyhrál už nyní, ať se o víkendu stane naším prezidentem či nikoliv. Vyhrává tím, že je příkladem nám a našim dětem.Příkladem toho, že i poctivý a slušný člověk může dát do pohybu věci okolo sebe, když má odvážné srdce.Tento příklad nám už nikdo nevezme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas, krásně napsané, Blaní.

      Vymazat
  4. Souhlasím, taky mi tentokrát záleží hodně na tom, kdo vyhraje, taky se bojím výsledku a taky volím Karla!
    ...a děkuju za odkaz na Váchu.

    OdpovědětVymazat