úterý 29. ledna 2013

Dnes


Tak dnes došlo na tuhle nálepkovou hru, kterou jsem  koupila na horší nemocné časy už na podzim. V podstatě je to dobrá zpráva, že nás to dohnalo až teď:-) Koupeno zde.


Tenhle obrázek od Matouška jsem si o víkendu zarámovala a zatím ho mám nad nočním stolkem - mám pro něj slabost.



Pletu svetr pro Matouška - malý čaroděj to bude.
Po týdnech pouslouchání zpráv kvůli volbám jsem dnes s velkou potěchou sáhla po nějakém oblíbeném Cd. Děti sice brblali, ale já se nedala:-), oni pak poslouchali Beatles. 
Na Glena Hansarda nedám dopustit, poslechněte si:-)


3 komentáře:

  1. V malém čaroději bude Matoušek jako mocný čaroděj :-) Co je to za přízi prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, on je čaroděj i bez svetru:-)) Příze - no je to zase ta oblíbená italská příze Exklusive, co se prodává v brněnských galanterkách. Totok koupeno v akci 39Kč/100g, 30%vlna, no úžasné:-)na netu jsem ji zatím nenašla.

      Vymazat
  2. Glena miluju .. a naživo to je něco úžasného .. !
    Díky za video .. hned ten den začíná krásněji :-)

    OdpovědětVymazat