pátek 11. ledna 2013

Tadadadaaaaaaaaaa

Poslední týden mi v hlavě neustále zněla píseň od Ebenů....
Byla to fakt makačka......
Ale je to hotovo!!!



 

Technické parametry:-):
Použita příze Lada Luxus, Vlnap
Použito cca 32 klubíček
Deka měří 2 m x 2,4 m, 101 pruhů.
Vyrobeno v období prosinec 2011 - leden 2013
Čas - 70 hodin a víc....

24 komentářů:

  1. Váááu! Tak ta je naprosto skvělá.

    OdpovědětVymazat
  2. Katko, ta je krásná!!! To stálo za to tolik hodin práce!! Když na to tak koukám, tak jsi tedy spotřebovala 3,2 kg příze? Já tady mám nějaké velké zbytky, tak plánuji kolik tak by mi z toho vyšlo....

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám slov, je to úžasný kousek.Pro mě nepředstavitelné dělat něco tak dlouho.Moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  4. Taková krása a taková Vaše trpělivost :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera!!!
    Navíc mi to přesně padlo do noty, něco takového mám teď v plánu. Takže tímto děkuji za technické údaje ;)

    OdpovědětVymazat
  6. až tak oči ťahá :) krásna, skláňam sa! ja zatial len túžim :)

    OdpovědětVymazat
  7. Bomba!
    Teda - môžeš byť na seba hrdá, je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  8. tohle opravdu musím pochválit! klobouk dolů!

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, wow, wow...perfektne...:)

    OdpovědětVymazat
  10. hustě, katu! seš výborná, bude chouleníčko ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Katko, to je krása!!! Pořád dokola na to koukám, fakt luxusní kousek!

    OdpovědětVymazat
  12. Díky všem za milé komentáře! Sama jsme spíš překvapená, jak to klaplo a jak rychle jsme to zvládla, počítala jsem s prací do konce mateřské a teď mám ještě spoustu času na další projekty:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Kateřino,
    také máte můj velikánský obdiv !
    Pro mě něco neuvěřitelného!
    P.S.
    Já vlastním podobnou, jen mini deku, ale zase jen za dvacku ze sekáče ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. No tak ta je ovšem paráááááááááááádní!!!!!!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ola ola Katko ... tohle je nádherný kus .. nemohu napsat kousek, páč to je kus ... moc se ti vyvedl a stál za tu práci ... ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. týý brďo ... až oči přecházejí:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  17. Tá teda je, no kam sa hrabkám ja s tou mojou polovičnou veľkosťou, ale aspoň mám ďaľšiu inšpiráciu. Úchvatná.

    OdpovědětVymazat