pátek 1. února 2013

Chvála Vlnapu

Příze jsou mojí vášní, to musím přiznat. Takové malé klubíčko nějaké příze Drops mě dokáže neskutečně potěšit na opravdu dlouhou dobu.
Ale i u nás v ČR máme pěknou vlnu a to z Vlnapu. Dnes mi přišla krabice a to bylo radosti.


Pro mě je jen ta modrá, respektive pro našeho nejstaršího. Ale kochala jsem se všemi.
Když někdo z rodiny potřebuje novou čepici, zamířím tak nějak automaticky do obchodu s vlnou a čepici upletu. Tahle pro Matyho je z vlny Yetti také od Vlnapu. 



Pěkný víkend!

5 komentářů:

  1. Zastavila jsem se dnes v galanterii pro chybějící klubíčko, neměli. Zato mi do tašky skočilo klubko Yetti color modré. Varujte se Vlnapu, útočí ze zálohy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo,Vlnap je hrozně zákeřnej(doma to ale tajím):-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, každá vlna je zákeřná:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadaji krasne jarne. Taky jsem propadla Vlnapu. Hlavne ty ceny jsou naprosto skvele oproti mistnim.

    OdpovědětVymazat
  5. Quantum Binary Signals

    Professional trading signals sent to your mobile phone every day.

    Start following our trades right now and make up to 270% daily.

    OdpovědětVymazat