neděle 10. února 2013

Malé věci

Malé věci mě dokáží hodně potěšit. Třeba tahle malá srdíčka mi udělala nesmírnou radost. 
Myslím, že do toho šedivého února vnesou trochu barev, než přijde jaro. 
Udělejte si je také! Je to malý projekt na malou chvíli, ale radosti je hodně.




Návod zde.
Vlna Comfort, Vlnap.

9 komentářů:

  1. opravdu mně silně inspiruješ k tomu, udělat si takový věnec na dveře. ještě jeden polystyrenový korpus mám a vlnu taky. asi se pustím do toho, je to, jak píšeš, malá velká radost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen směle do toho, nejhorší bylo přesně odhadnout velikost obdélníku, ale natáhnout ho pak na ten korpus bylo už hračka...je to fakt krásná věc, ještě určitě nějaké spáchám, jen mít víc času:-)

      Vymazat
  2. Jé, srdíčka jsem začala dělat včera večer :o)
    Věnec je moc krásný. Maminka měla určitě radost.

    OdpovědětVymazat
  3. krásná dekorace ... přináší jaro:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Kateřino,
    krásně voláš jaro :-)
    Přemýšlím od stolu, že se inspiruji, ale asi bych spíše zvládla ten obdélník než ty srdíčka dle anglického návodu a obrázku :-o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilono, neházej flintu do žita, srdíčko je fakt jednoduchý:-))

      Vymazat
    2. Už jsem jedno ušmodrchala a i když už je po Valentýnu , ještě jich pár asi vytvořím ;-)

      Vymazat