sobota 2. března 2013

Dnes






Tak jaro nás dnes v Brně poctilo první malou návštěvou, snažím se nepropadat nadšení,
i když jedny zimní boty jsem již nakrémovala a uklidila a taky jsem oprala jedny oteplováky,
to jen aby jaro vědělo, že o něm vím.


 Marodění ovšem pokračuje.  A mě stále bolí ruce. Snažím se, snažím se moc neplést. S trochou černého svědomí jsem si udělala alespoň jarní návleky k nákrčníku, který jsem udělala už loni v létě z různých zbytků. Růžová se mi pořád líbí.




Buďte zdraví!



7 komentářů:

  1. Kateřino, jak široký máte prosím ten nákrčník?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petko, je to 32cm, tedy obvod 64cm. Sedí výborně, vlna Merino a Comfort Vlnap, háček asi 3 nebo 3,5.

      Vymazat
    2. Díky :-) A uzdravte se, nemusí to být zítra, ale hlavně úplně :-)

      Vymazat
  2. Ten nakrcnik je krasny..super vyber farieb...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, to byl opravdu random výběr zbytků:-)

      Vymazat
  3. Katko, moc me mrzi tve trapeni s rukama. Poznala jsem tu bolest z zehleni v cistirne, kde jsem pracovala. Ja ani lzici nemohla drzet v ruce, nesly me skrcit prsty. Hlavne to nenechat dojit daleko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaelo, díky. Dnes jsme se rozhodla pletení dát na čas k vodě. doufám, že to časem přejde.

      Vymazat