středa 20. března 2013

Dnes


 Tuhle knížku jsem si přečetla opravdu s velkou chutí, nějak mi teď sedla do nálady svými anarchistickými, protisystémovými myšlenkami. Dnes by ze mě měl Tom Hodgkinson obzvlášť  radost, protože jsem po obědě usnula, což se mi nestalo od doby, kdy byl Hýňa novorozeně.
Holt, šetřím ruce.
Tom Hodginson mimojiné ještě doporučuje:

Úsilí je marné
Přestaňte naříkat
Skládejte hudbu
Přestaňte konzxumovat
Začněte tvořit 
Zpátky k půdě
Rozdrťte lichvu
Přijměte krásu
Přijměte chudobu
Ať žije dláto
Ignorujte stát
Anarchie
Ať žije kůň
Ať žije husí brk
Milujte bližního svého
Buďte kreativní
Osvoboďte svého ducha
Dělejte kompost
Život je absurdní
Jsme svobodní
Radujte se
Jezděte na kole
Objevte svůj talent
Hrajte na ukulele
Chtějte míň
Pěstujte si vlastní 
Buďte kultivovaní
Otevřete dveře dokořán
Zapalte svíčku
Řekněte ano.



Ano.

6 komentářů:

  1. ještě rozdrtit lichvu a naučit se na ukulete a mám to komplet. nečekané, většinou bývám hrubě ve skluzu:o))) dík! j.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdybych JÁ začala skládat hudbu, lichva by se radši rozdrtila sama :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna včera jsem si četla rozhovor:
    http://www.novebohatstvi.cz/2012/03/banky-nam-kradou-dusi.html

    Celé stránky jsou super.

    Ten seznam výše bych vzala asi od konce.
    Hezké dny M.

    OdpovědětVymazat