neděle 3. března 2013

Dnes

Tak klubka uklizena, projekty zmrazeny....ruce neslouží, jak by měly a já si dávám
 s pletením a háčkováním pauzu do velikonoc. 
Jestli to má být můj letošní půst, tak je to trefa do černého. 
Ale věřím, to přejde...a celé to bude k dobrému.
Krásný týden, ať jsme všichni zdraví.

6 komentářů:

  1. Tak to je fakt netradiční forma půstu, ať je k dobrému! Krásně uklizeno, některá klubka jsou mi víc povědomá, např. 1 šedý padisah taky syslím :). P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ryze nedobrovolná forma, ale nutná.....padisah je úžasný!

      Vymazat
  2. At ma tento zvlastni druh pustu sve ozdravne ucinky. A mas to krasne prehledne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Jo pořádek je občas ozdravný taky:-)

      Vymazat
  3. Tak jak to jde?! Absťáček nějaký pletařský? :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani neštvi, jo? Si myslíš, že mě to neštve se kochat jak ty si oplítáš toho miláčka a já tu sedím s rukama v klíně? :-))ne, žert♥ jo, absťáček byl, slzy byly, ale už snad za mnou, teď hledám pozitiva, chodím na masáže a oprášila jsem šicí stroj:-) bude líp.

      Vymazat