pátek 8. března 2013

Střípky pocitů posledních dnů


Ze všeho nejdřív radost a úleva, když mi v úterý pan fyzioterapeut odblokoval páteř, bolest se stáhla "jen" do mých tenisových alias pletařských loktů a ještě ke všemu mi dal naději, že i ta bolest ustane a já budu zase moct plést a robit rukama, co chci. 

Včerejší vděčnost panu sousedovi, který pod okny kácel jabloň a dal mi možnost vypít si v klidu čaj a přečíst Respekt. Fakt dík!

 Tak tahle radost je z víkendu, kdy jsem převlékla gauč do jarního. 
Kulatý a patchworkový přibyly letos nově.




 Dnešní radost ze hry a také z toho, že nás nejmladší relativně nechal hrát! To je velký pokrok.
 Co při tom všechno dělal, se mi nepodařilo vyfotit, protože neustále kmital a byl rozmazaný:-).


 Když teď nemůžu trávit večery pod lampou s jehlicemi a vlnou, naše dnešní první procházka po nemoci jaksi logicky vedla do místní knihovny. Měla jsem velké štěstí na novou Petru Hůlovou a taky chuť na staré dobré známé detektivky. Takže se těším!

Hrdost a překvapení cítím vždycky, když tenhle malý člověk usedne ke stroji. Ale taky mě to stojí hodně sil, protože co 30 sekund ječí, že se mu to zaseklo, přetrhlo, nejde, ujede atd. atd. Takže to je opravdu mix všeho tahle fotka.

 No no comment. Nikdy neodolám, ach jo.....

 

Tak krásný víkend složený převážně z pocitů radostných přeji.





3 komentáře:

  1. Vsechno bude zase dobre. No vsak i toho cteni je zapotrebi.

    OdpovědětVymazat
  2. Kluci jsou parádní, knížky taky a uvidíte, Kateřino, že budete za chvilku plést jako o závod :-) Hezkou neděli!

    OdpovědětVymazat
  3. Rada zkušené: neuspěchat návrat k jehlicím. Moc dobře vím, že jednoho už svrbí prsty, před očima mu tancují vzory, ale nevyplatí se to!

    OdpovědětVymazat