sobota 27. dubna 2013

Dnes







 

Zkraje roku se nám málem splnil jeden velký sen v podobě rodinného domku. Bohužel svět je plný podvodníků a my na jednoho narazili. Ještě jsem se z toho nevzpamatovala, ale nepřestávám věřit. A tak jsem pojala velké předsevzetí, že si letos alespoň udělám krásnou lodžii. Kočárek po Hy jsem odvezla kamarádce, včera jsem balkón uklidila a dnes jsem si tam udělala místečko.
Koberec jsme si kdysy koupili na Krétě a dodneška ležel ve skříni. Kytky budou postupně přibývat.
Ještě mi tam chybí košík s pletením, ale to už by byla extáze úplná a ta zatím není. 
Ale i tak je to krásné místo. Tak si tam na chvilku zalézt a lízat si rány.

9 komentářů:

  1. Uvidíte, že se to s domečkem nakonec podaří :-) A balkon je parádní už teď!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, věřím tomu...i když jsem strášně netrpělivá.:-)

      Vymazat
  2. Vypadá to na pohodové místo k rozjímání:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kači, to mě mrzí... Ale balkón vypadá parádně....

    OdpovědětVymazat
  4. Ale tak jako vzhledem k vašemu městu máte dost nadstandartní výhled. Skoro jak my:o)
    Barák bude. Nakonec totiž všecko bude... :o)
    I ten košík s pletením!
    Dobrou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jani. Jo, váhled máme luxusní, ale ta hlína pod nohama mi chybí.....

      Vymazat
  5. Katerino, i me to mrzi. Ale ten balkon me dost naladil. U nas dostal novou podlahu a s tim kobercem je to skvely napad. A to pleteni bude ...!!!

    OdpovědětVymazat