čtvrtek 2. května 2013

Aby


Abych se nezbláznila, musím něco dělat. Jen trochu, málinko, málinečko. 
To není pletení, to je jen takové šolíchání.....

Upozorňuji všechny pletařky, které to ještě neví, že Garnstudio má v květnu ohromný super výprodej!

9 komentářů:

  1. Katuš, tak tomu říkám pokušení!!! Dnes jsem zahlédla někde deku z Baby Alpaka Silk, vypadala nádherně a teď ještě informace, že je ve slevě... no tak to jsem zvědavá, kdo by mi ji tak mohl nadělit ke květnovému svátku :-) A šolíchání vypadá moc pěkně, těším se na výsledek!

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou ohromné zprávy, Kateřino! Vy už zase krásně šolícháte a ty ceny, to je tedy láce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, Petko!!! Já věděla, že to někoho potěší;-) už mám seznam čítající hodně položek a to mám do regulerního pletení ještě hodně daleko. Ale ta cena je prostě neuvěřitelně výhodná!!!Jediný, kdo výhodnost nechápe bývá muž...:-)

      Vymazat
    2. Přesně tak! Ty snad nemáš plnou půdu klubíček nebo co?! + oči v sloup :-)Asi do té slevy půjdeme jako korporátní banda s dcerami, věčná škoda to nevyužít. Moc díky za tip.

      Vymazat
    3. Jo, korporátní banda, to je dobrý název:-)) my máme momentálně s kamoškou seznam 51 klubíček, ale nikomu to neříkejte;-)

      Vymazat
  3. ...i já už něco málo objednala, díky za tip....M.

    OdpovědětVymazat
  4. Katerino, solichani se nepocita za skutecne pleteni....když to cloveku udela dobře.
    Uz jsem taky využila slev. jsou naprosto skvele.

    OdpovědětVymazat
  5. Jej, tady se tvoří:-)))) krásný blog.Občas zajdu na návštěvu. Eva

    OdpovědětVymazat