čtvrtek 23. května 2013

Dlouho


Detektivní příběhy mám ráda odjakživa, klasika Agáthy Christie je nejlepší. Z moderních autorů mě osloví máloco, nemám ráda psychopatické vrahy, kteří za sebou nechávají krvavá jatka a jimž autor může přiřknout jakoukoliv zvrácenost. Ale mám ráda dobré příběhy. A tak už dlouho čtu Deborah Crombie. Mají vtip, napětí, příběh a atmosfétu milované Anglie.  

Tuhle sukni jsem šila fakt dlouho. Vzniklo několik variant a až tahle je ta pravá. 
Snad vyjde letos i slunko, abych ji unosila.
Za chvíli začnu 6. měsíc s bolestí rukou. Fakt dlouho. Pořád ještě věřím, že jednou odejde....

10 komentářů:

  1. Sukně krásná....tak držím pěsti, ať to přebolí...

    OdpovědětVymazat
  2. Sukne je moc povedena.
    tak at ruky uz brzo neboli, nebot teda to Malabrigo bude za odmenu. Se plete skoro samo:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Jo těším se, že jednou......

      Vymazat
  3. Děkuji za tip na knížku. Agáta je taky moje oblíbená, mám jí v knihovně nejmíň metr knížek, a těžko se mi hledá její nástupkyně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že si oblíbíte. Knihy volně navazují, doporučuji číst od začátku;-)

      Vymazat
  4. Ahoj Katko, sukně je skutečně nádherná, přesně podle mého gusta.
    Přeju Ti, ať ta bolest brzo přejde, nejlépe hned. Musí to být strašně nepříjemné. Drž se. Monika

    OdpovědětVymazat
  5. Sukně parádní. Tu si pak, až se někdy sejdeme, rozhodně neber na sebe. Teoreticky je možné, že bys odcházela omotaná v nějakém rákosu bo tak (a sukně by jela se mnou do Vyhnálkova). Neručím za nic, když vidím takové skvosty, byl by to prostě skrat, víš, naprosto nečekaná reakce, psychiatrie to terminologicky jistě pokryje... :o)))
    A pařátky! Nezlobit, fungovat ♥ J.

    OdpovědětVymazat