úterý 7. května 2013

Dnes


Fotka z dnešního odpoledne.... 
kdy jsem si ještě bláhově a slepě snažila namluvit, že vyšívání mi ruce neničí tak jak pletení....
teď už je vše zavřeno v komodě...
a já mám před sebou úkol najít činnost,
kterou zaměstnám a naplním část sebe...
 tu, která vyživuje tu druhou - matku a rodinnou manažerku.....

11 komentářů:

  1. Výšivka je pěkná, těch bolavých rukou je mi líto. Přeju, ať je to brzo lepší a třeba to tvůrčí puzení uspokojíš aspoň pořádnou garnobjednávkou :) (díky za tip).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky...garnobjednávka, kterou v mém současném stavu nelze nazvat jinak než syslící - už je udělána:-)

      Vymazat
  2. Krása! Zrovna dneska jsem vyvlekla z půdy bavlny po babičce - v množství větším než velkém. Možná se budu po Vás opičit, pokud nenajdu nějaký jiný nevyšívací proces vedoucí k jejich razantní redukci...
    Držte se, Kateřino, ruce se jistě brzy uzdraví!
    Co třeba Janův olej, náš rodinný všelék?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyšívání je úžasně uspokojivá věc, divím se, že jsem na to přišla až v poslední době...

      Vymazat
  3. Tak to je vazne v kyblu. Ale neni to nejake divne, ze te ty ruce trapi tak dlouho uz?
    Ovsem ta vysivka je naprosto skvela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za empatii, divné nicméně možné to je...holt nejsem stroj a někdy se tělo zastavit muselo....:-( věřím, že to nebude navždy...doufám.

      Vymazat
    2. Katerino, jestli jsem to napsala nejak nemile, tak se moc omlouvam. Holt hlava zapomina ceska slovicka. Me jenom mrzi tve trapeni. Zvlaste u pletarky.

      Vymazat
    3. Jejda, to já vůbec take nemyslela, fakt dík za soucit, chápala jsme to tak:-) a jen jsem musela nadrsno říct, že prostě i tohle se může stát a že to bude bohužel dlouho trvat, než to přejde....protože to dlouho vznikalo.... omlouvám se za nedorozumění a díky za podporu:-)

      Vymazat
  4. Milý blog už mám ve sledovaných :o) Přeju at ručky bolavé jsou brzy zdravé :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Výšivka je nádherná. Ať je rukám brzy lépe.

    OdpovědětVymazat