čtvrtek 30. května 2013

Já, blázen a tichý muž


A tak jsi velkým bláznem mezi malými blázny
Ty jsi velkým bláznem mezi malými blázny
Bláznem, co říká, že svět se zbláznil 

 Jarda Svoboda, Traband




Tak tahle písnička od Trabandu mi včera zněla v hlavě, když jsem se kochala zásilkou slevněné Alpacy Drops. Vím, že jsem blázen, nemůžu plést, ale kupuju si vlnu. Ano, je to tak. Omlouvám si to částečně tím, že část padne na dárky. Stejně tak ty nový ubrousky z DM. Tam je zase omluva to, že neutrácím za šminky:-). 
Užijte si Traband, já se nemůžu dočkat přístího čtvrtku Pod obrazy!
A Blaní, přijeďte, můžem kombinovat a vybírat na živo!!♥


11 komentářů:

  1. Kači, chápu... Ale malé radosti jsou třeba, jinak bychom se zbláznili....Traband ti přeju a upřímně závidím. Krasojezdkyně byla moje písnička, když jsem se učila 2007 na státnice. Kdykoliv ji slyším, tak mě mrazí v zádech, jak si vybavím tu dobu...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, dík za pochopení, to potěší:-) A Traband? to je prostě láska od nějakejch 17, kdy jsem je viděla poprvé na Otevřeno JImramov. A bude to asi na celej život.....

      Vymazat
  2. Taky chápu :-) Měla už jsem v košíčku také nachystáno ze zlevněného Dropsu, ovšem vyrušena dětmi jsem musela odejít do dětského pokoje, kde na mě z jednoho úkrytu vykoukly dvě velké krabice s přízemi, tak jsem vypnula počítač a bylo to... no ale teď tady slintám, že... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, někdy děti nepřijdou vhod, že:-))? To znám....

      Vymazat
  3. Nádherné barvy! Kéž by i dny byly konečně teplejší a barevnější...
    Taky jsem šmejdila na webu s přízemi...ale odolala jsem.....ze mě totiž nevypadávají tak skvělé a krásné výrobky jako jsou ty Vaše :)
    Ať se vše co nejdřív vrátí do normálu a můžete zase tvořit!

    OdpovědětVymazat
  4. Moje řeč, Kateřino :-) Půda plná materiálu po babičce, a přitom někde mezi Tvořivou ovečkou a naším domovem pluje veliká krabice DROPS Lace - to hedvábí jsem tam fakt nemohla nechat, to je snad každému (kromě mého muže) jasné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me to jasne je.... Zrovna z neho pletu à jaka nadhera vznika. Preji krasne pleteni.

      Vymazat
    2. Jak to chápu, váhala jsem váhala, ale vím, že na lace projekty dojde až za hooodně dlouho a do té doby snad akci zopakují. Ale ta cena byla fakt luxusní, těším se na fotky!

      Vymazat
    3. ehmmmm.... eh... lace by teoreticky mělo doputovat i na kohouťák. aha, taky nepal. a nějaká ta alaska...

      jak to, že to tu ještě není?!! nervy!

      ps: katu, plís, příště si nech info o výprodejích pro sebe. nebo raději ne (dík!) :o)

      Vymazat
    4. Já vím, Jani, je to jak infekce, co? těším se na foto!

      Vymazat