čtvrtek 6. června 2013

Buttonkový strom


Tenhle strom na šperky jsme dostala jako dárek od muže jen tak. Radost veliká. Asi dva týdny jsem se fakt snažila ho na ty svoje milované náušnice používat. Jenže -  věděli jste, že tenká překližka funguje podobně jako pružina? Strom vykvetl náušnicemi, ale jen jsem se pokusila si nějaké vzít, všechny opadaly jak zralé hrušky. Snažila jsem se, ale vzdala jsem to. A tak mám krásnou dekoraci na okně v ložnici, moc se mi líbí.



Jednou za čas ho obléknu třeba do buttonkových náušniček, které mě teď baví.
Díky Janě G. za cenné rady:-)

4 komentáře:

  1. Pěkně rozkvetlý stromek:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. No vida a já si ho chtěla pořídit na naušnice ;)
    Tak zas budu hledat dál, kam s nimi.
    Ale rozkvetl vám doma pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, mně se osvědčila tyčka napevno se skříňce v koupelně:-)

      Vymazat