pondělí 3. června 2013

Jak jsme umývali okno...

Tak jsem si říkala, že na jaře umyju okno v kuchyni. Pak jsem to přesunula na léto... a dneska jsme si řekla, že už nebudu dál čekat a pustím se do toho, až Hy usne. To jsem ještě nevěděla, že ho za půl hodiny vzbudí dělníci, kteří již třetí měsíc opravují byt nad námi a kteří si svůj dnešní jediný vrt příklepem za celý den vyvrtali právě, když malý spal (naštvaný smajlík). A tak jsme umývali okno spolu. Zabralo to sice víc času a hodně spálených nervů, ale máme to. 









Miluju lobelky a těm tohle počasí svědčí. Ale asi jsou jediné. Já už chci věšet na balkóně prádlo a chodit v sukni. A myslím na ty, kterým tohle počasí dělá mnohem větší starosti a trápení.

6 komentářů:

  1. Jů, to je krásně rozkvetlý balkon:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, u nás je mytí oken taky hit (teda pro kluky, já zas tak nadšená nejsem), tak je k tomu pouštím a doufám, že v nich něco zůstane.
    Tu zahrádku na balkóně máš luxusní!!! Krásná kombinace kytek a barev. pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Modrá, žlutá, růžová...jo jo..

      Vymazat
  3. U nas se zase drive nesmel vytahnout mop na vytirani ... v kyble si pak poctive myl ruce. Ted uz zase radne sedi na zidli, abych mohla pod zidli vytrit.
    Balkon mas krasny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to taky u nás letí....:-) a díky:-)

      Vymazat