čtvrtek 22. srpna 2013

Metalouse


 

Tento krásný šátek budu mít už navždy spojený s bolestí. Když jsem si v březnu ve Vídni koupila tuto vlnu, byla jsem v bláhové naději, že mě ruce brzy přestanou bolet. Trvalo to mnohem déle než jsem čekala, ale teď už věřím, že jsem na cestě k uzdravení. Ale tento šátek je pletený s bolestí, po malých kouskách, řada denně, na zapřenou, s pocity viny. Ale přes to - pomohl mi se nezbláznit.
 

Vzor: Metalouse od Stevena Westa
Vlna: Kauni Effect Yarn EQ (zakopena ve vídeňské galanterii Zwei glatt zwei verkehrt ) a Drops Alpaca

Z Kauni klubíčka jsem odstřihla sytě žlutou část.

PS: Kdyby chtěl někdo víc vědět o tom, jak se s rukama léčím, napište email.

18 komentářů:

  1. Jů, ten je krásný....
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. To je taková krása! Jste veliká šikulka, Kateřino! A mám radost, že se ruce lepší :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je!!! Vážně nádhera !!!
    Držím palce k brzskému uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  4. A krásný nový kabátek blogu:).

    OdpovědětVymazat
  5. Katerino, i kdyz ruce bolave, tak porad krasne caruji s vlnou. Vazne je nadherny. Drzim pesti na konecne uzdraveni.

    OdpovědětVymazat
  6. Chápu ten pocit viny, moje ségra takto po troškách motala po operaci karpálních tunelů, naštěstí také bez následků... a tento následek stál za to... Držím palce, ať ručky co nejdříve poslouchají bez potíží :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemocné ruce, to je fakt kříž, pro toho, kdo má rád ruční práce... ať sestru nebolí:-) a dík.

      Vymazat
  7. Úchvatný! Byla bych vděčná za možnost si podobný kousek u Vás objednat.....až zdraví dovolí. Nebo budou podobnou krásu nabízet Vlněné sestry? :) Ať se daří! Ta Ita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) bude mi ctí pro Vás uplést, napíšu email. Co se týká Vlněných sester, (jste Sherlock Holmes:-)) budou prodávat příze:-)

      Vymazat
    2. Nemohu najít email na vás, mohla byste mi napsat na rajmicova@gmail.com? Děkuji.K

      Vymazat
  8. Taaaaakova pecka,katko! Fakt skvost a klobouk dolu za odhodlani,jsem rada,ze uz je to (snad) na dobre ceste,klepu!

    PS: U nas to nakonec vypada na brno az na podzim,nejak jsou ty prazky kratke a organizacne je uz jaksi nerealne narvat do toho tydne vse,co jsme dosud nestihli:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani, těším se, že to vyjde kdekolik kdykoliv. Prázdniny fakt letí, hrůza.

      Vymazat
  9. Ahoj Katko, šátek je úžasný, moc ti to přeji!

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný šátek! Ať je brzo úplně dobře...

    OdpovědětVymazat