sobota 3. srpna 2013

Včera a vlastně na jaře

Proč na jaře? Protože příběh včerejšího dne tam začal. Na jaře jsme chodila do kurzu Stob. Každému, kdo nějakým způsobem bojuje s nadváhou, mohu jen doporučit. Je to všechno založené na zdravém rozumu, člověk se toho hodně naučí a ještě se i zasměje. Ne vše mi ale sedělo, například ta věčná vnější motivace v podobě nějakých odměn - na to moc nehraju, ale hrát jsem musela. A tak když jsme si měly (ano, samé ženy) vymyslet čím se za plánované úspěchy odměníme, představila jsem si, co bych si tak opravdu přála a výsledkem byl můj včerejší výlet do Prahy. Sama. Když k tomu přičtu, že jsem si na začátku léta na jedné prodejní akci přivydělala nějaké malé penízky na svoji útratu, podmínky k výletu byly víc než příznivé.


Prahu mám ráda, ráda se tu toulám sama a nacházím (nebo nenacházím) známá místa a obchůdky. Pravda je, že davy turistů a nekonečné množství kýče ve výlohách mě dost zmáhalo. Taky ten Hrad mě nějak neláká, obzvlášť poté, co jsme ráno ve žlutém autobusu shlédla geniální Havlovo Odcházení, jsem se na něj nějak nemohla naladit. No tak jsem vyrazila na Letnou a do Holešovic. Jednak prozkoumat látky v galanterii Mráz (mají tam nádherný výběr dětských bavlněných látek!) a pak do galanterie Fashion Martina.




Přiznám se, že ráj klubíček si představuji trochu jinak (ehm, trochu uspořádaněji:-), ale vysněné jehlice KnitPro měli a cíl návštěvy byl splněn. V Holešovicich se mi moc líbilo, žádní turisté, žádné suvenýry, jen obyčejné obchůdky a obyčejní lidé. Když jsem pak náhodou v sekáči našla již dlouho hledané sáčko doslova za hubičku, moje blaženost dosáhla vrcholu. 
 






Zbytek dne jsem strávila toulandou po královských zahradách a jiných cestách. Nesměl chybět štrúdl v čajovně u Zeleného čaje na Nerudově, kam chodím pravidelně snad při každé návštěvě Prahy od svých 17 let.
Je pořád stejná, Bohu díky.
Za celý den. Byl báječný i přes to slunce pálivé a nohy bolavé.

3 komentáře:

  1. Super den ;) Já taky na toulání (a nakupování) po Praze nejradši sama. Díky za tip na obchody a čajovnu.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky ráda prožívám město sama. A nemusí to být ani Praha. Vlastně ani město. :-) I když člověk potká spoustu lidí, je fajn být občas jen sám se sebou.
    Umíte se hezky odměnit.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéje, čajovnu u Zeleného čaje znám. Byla jsem tam ve čtvrťáku na gymplu. to je tak dávno. Výlet do prahy bez dětí to mohu jen závidět.

    OdpovědětVymazat