středa 21. srpna 2013

Yarn Along 5

Připojuji se k Ginny.


Na dovolené jsem se pustila do krásného projektu od Stevena Westa - šátku Boneyard. Je to velmi jednoduché a na mozek nenáročné pletení, opravdu krása....Pletu z nádherné vlny Exclusive, kterou jsem koupila kdysi v akci v jedné z brněnských galanterií.
Čtu nový časopis - pravý domácí a je to fakt moc dobré počtění.

I knit Boneyard by Steven West - great project.

5 komentářů:

  1. Katuš, těším se na hotový šátek, hezkou barvičku jsi vybrala :-) A koukám na časopis, já normálně kromě jednoho šicího nic nekupuji neb mi to přijde na jedno brdo a popravdě, co nového ve šminkách, módě mě ani moc nezajímá, ale toto vypadá jako zajímavý projekt!

    OdpovědětVymazat
  2. Yarn Along je zajímavý projekt, ale projekt domácího časopisu mi připadá ještě zajímavější. Díky za tip. Prozkoumala jsem stránky a sonduji, kde nejblíž bude asi k sehnání. Přeju, ať se dílo daří. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. V Brně je k sehnání v Bráně k dětem.

      Vymazat
  3. Tak přesně tu samou vlnu Exclusive jen v hnědé a červené jsem taky v akci koupila v galanterce v Brně v akci .. jen ji teď už nikde neprodávají a já si ji tak oblíbila :(

    jinak krásná atmosféra z fotek .. !

    OdpovědětVymazat