sobota 14. září 2013

Dnes

V poslední době je můj blog tak trochu pletací. Po pravdě řečeno, nedivte se mi, uzdravily se mi docela dobře ruce a začala jsem tak trochu s vlnou i pracovat, takže důvody se najdou. 
Ale život jde dál.  Pořád jsem hlavně máma a pořád se dny kutálí jeden za druhým, pravidelně, neúprosně, tak nějak jistě.






Během prázdnin jsme tak trochu na můj popud (tak trochu hodně na můj popud:-) zrenovovali mírně byt - nová výmalba ve dvou místnostech, nové obrázky, nový koberec. Jsem ráda, že je to hotové a nová barevnost našeho bytu se mi líbí a uklidňuje mě. Když vysvitne sluníčko, je to kouzelné. Echinové obrázky jsem měla namyšlené hrozně dlouho, mezitím se trochu vyměnila kolekce, takže to není úplně přesné, ale mám z nich radost.





Krásný zbytek víkendu!

7 komentářů:

  1. Prima nápad ty obrázky... Echina se pořád nemůžu nabažit, btw viděla jsi teď nabídku u Jehličky? Už třikrát jsem si naplnila košík a pak zase dostala rozum.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježkovy voči, od toho posledního nákupu jsem tam radši nebyla a vidím, že radši rychle zmizím. Jo, echino je prostě ....nej.

      Vymazat
  2. Dobrý večer, krásná barva v jídelně, svěží, radostná, je jí třeba, zase je tu podzim a zima...A obrázky jsou moc pěkný nápad....Zdraví všem Milky

    OdpovědětVymazat
  3. bydlení vypadá krásně, útulně, moc se mi u vás líbí!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Katko,
    teď jsem objevila vlněné sestry a koukám, že jste ženy činu :-)
    Gratuluji k takovému projektu, moc Vám to na fotkách ze Židlochovic sluší a klubíčka jsou nádherně barevná.
    I u mě jste vyvolaly vzpomínky, že já také jako puberťačka kdysi pletla poměrně dost, pak méně a méně až jsem jehlice odložila úplně :-o
    Teď se také chystám na mateřskou, tak třeba tuhle činnost ještě opráším.
    Obchodům a pletaní zdar!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilono, děkujeme za milá slova, moc nás to těší. Užijte si mateřskou i s tím objevováním dávno zasutých činností:-)Katka

      Vymazat