pátek 6. září 2013

Na zahradě v pátek

Jakmile začne školní rok, intervaly mezi návštěvami zahrady se nám prodlužují. Dnes jsem kluky nalákala na to, že pojedem na zahradu autem (nebudou muset šlapat domů do kopce) a že budeme kopat brambory. Tato aktivita je k mému překvapení docela dost bavila. Naše zahrada je zdrojem řady mých potěšení, i když je takový neudržovaná a spíš to vše roste tak bezděčně a bez velkých výnosů. Ale rajčata máme nejsladší a brambory budou určitě taky výborné.






V poslední době si pletení beru všude s sebou. Často se najde chvilka a já u něj relaxuju.

Čeká mě výjimečný víkend.
♥ budu dva dny bez dětí
♥v neděli jedu poprvé v životě na trh jako prodejce
Ať je váš víkend taky něčím výjimečný.

10 komentářů:

  1. No to je úžasná duha! Ty barvy!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, petko, taky si to užívám:-)

    OdpovědětVymazat
  3. ... aspon mas jiste, ze je vsechno 100% bio a to je to nej ...
    ... na nedeli drzim palce a urcite to bude krasne ...

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že se dařilo, držím palce moc a moc.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné je to u vás na zahrádce:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  6. Ty dýně v afrikánech jsou skvělé! Píšu si na příští zahrádkářský rok :)

    Ylva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já takovouhle džungli mám nejradši:-)

      Vymazat
  7. tá dúhova vec je úchvatna...ako to robíš? :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle tohoto návodu:-) http://www.ravelry.com/patterns/library/citron
      Příze Jawoll Magic Dégradé od Vlněných sester a Drops Alpaca:-)

      Vymazat