středa 11. září 2013

Oduševnělý nákrčník


Technické parametry:-)
Návod: Inspira Cowl 
Příze: 2 klubka Drops Big Delight č. 08 a 11 (trochu zbylo)
Jehlice: 5,5
Dojem: ♥
Obtížnost: velmi snadné, ale časem otravné :-)



I am joining Ginny with my finished Inspira Cowl:-)

19 komentářů:

  1. Snadné? Jak se docílí střídání barev v řadě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petko, je to opravdu velmi primitivní, prostě se střídají barvy po dvou očích: pletu 2 oka hladce hlavní barvou, pak ji sundám z prstu, namotám druhou barvu a upletu 2 oka obrace a tak pořád dokola, dokola, dokola, mezitím se po cca 8 řadách udělají dvě řady jen hladce pouze jednou barvou a střídání se posuně o 2 oka, takže se vytvoří ten efekt, v angličtině tomu říkají "ribbing" - žebroví.... no jsme ráda, že to mám za sebou:-)

      Vymazat
    2. Díky :-) Mám dojem, že jsem kdysi v pravěku na podobném principu pletla dceři svetr. Z lícu byl jakýsi jednoduchý jakoby norský vzor a z rubu proužky.

      Vymazat
  2. wow this is wonderful! great to find you via my first ever link up at yarn along. xxxx

    OdpovědětVymazat
  3. Lovely! I have been trying to make myself a cowl that I like for awhile now - yours is certainly a winner! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ta příze vypadá skvěle, poznámka k obtížnosti mě pobavila :)

    OdpovědětVymazat
  5. veeery efiš! sluší ti, kači. j.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je krásný! A nakoukla jsem na barevnice té příze - to je nádhera... Já se snad budu muset naučit plést :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Very cool look. It almost looks like woven. ANd I like the Big Delight. Might get some for myself too!

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá báječně ... jeden z toho kdyby ...

    OdpovědětVymazat
  9. hezké...tento styl zbožňuji...Věrka

    OdpovědětVymazat