čtvrtek 26. září 2013

Poloviční a přesto stačí


Všechno začalo touhle krásnou vlnou. Hned jak jsem ji uviděla, věděla jsem, že z ní prostě něco budu mít. Obsahuje všechny moje oblíbené barvy - od tyrkysové, hráškově zelené přes růžovou a všechny myslitelné odstíny vínové a fialové. Věděla jsme, že cokoliv z ní udělám si budu vlastně moct vzít k čemukoliv ze skříně. A je to tak.





Na Ravelry je k nalezení návod na tento poloviční babiččin čtverec. Moje háčkovací angličtina je však chabá a tak jsme zvolila zkratku přes Kohoutí vršek. Díky Jani za báječný návod, tentokrát to šlo jak po másle. Borduru opět podle Janina návodu jsem udělala z vínové Drops Alpacy, které mám dostatek:-) (díky, Helčo:-) Již je technická poznámka na konec - Mille Colori  S&L jsem použila dvě klubka.

Krásný konec týdne♥

25 komentářů:

  1. Nádherná práce z nádherné příze .-)

    OdpovědětVymazat
  2. jen opakuju, ale fakt nádherná práce z nádherné příze

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezké a jak vám ty barvy vyšly pěkně na řádek, to jste nějak upravovala nebo to prostě vyšlo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) to tak vychází samo, to je právě kouzlo této příze.

      Vymazat
  4. moc krásná beru si inspiraci na dárek pro mamču)))

    OdpovědětVymazat
  5. Hezky! Stará dobrá poloviční babička :-) Moc hezky Vám to vyšlo, Kateřino. Vůbec nechápu, že máte tak malou spotřebu - já jsem zřejmě nějakej polykač příze nebo co :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je zajímavý. A já jsem si myslela, že mám strašnou spotřebu - z 800m příze jsem si myslela, že budu mít deku:-)) a ono ne:-)

      Vymazat
    2. Kateřino, zdá se mi to, nebo jste obháčkovala všechy tři strany trojúhelníka?

      Vymazat
    3. Nezdá:-) líbilo se mi to víc, je to takové dokončené:-)

      Vymazat
  6. Ten je úplně úúúžasný, budu muset oprášit háček! Jen kdyby teď toliko učení nebylo :-( A fotopozadí možná poznávám, podobné "dveře" mají na malém dopravním hřišti před školou v komíně...Nebo se pletu?! Bydlím asi dvě stě metrů odtud... A na lavičky občas chodím fotit motýli, když jsem v Brně!:-) Mufinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Mufinko! A co se týká místa - je to trefa, já tam teď s kamarádkou fotím vše, vyzvednem děti ze školy, oni jdou na kaštany a my jdem fotit:-)) tak ať jde učení od ruky a zbyde čas i na nějaké to tvoření..:-)

      Vymazat
    2. Děkuji! Na kaštanech jsem tam taky párkrát byla :-D Zdravím z Vysočiny a budu pravidelně nakukovat- i když většinou jsem jen tichý čtenář :-)

      Vymazat
    3. Zdravím taky z Vysočiny:-) každý čtenář vítán! Mějte se!

      Vymazat
  7. Je úžasný ... barvy a radost ... ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Katerino, bajecny je to vsechno. A podle Kohoutaku se hackuje dobre .... vim.
    Popravde jsi me nalakala na zimni satek. At ruky slouzi :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, to mám radost, ať se povede;-)

      Vymazat
  9. Ty barvy jsou!!
    Šátek samo taky super (jeden kousek podle Kohouťáku taky vlastním)

    OdpovědětVymazat
  10. Už naše babičky věděly co je krásné !
    Nádherně barevný šál :-)
    Katko, nebudou je vlněné sestry plést na zakázku ? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Shodou okolností tento na zakázku už vzniká. Takže je to možné!! Stačí napsat email:-)

      Vymazat