neděle 1. září 2013

Splněný sen aneb pozvánka do našeho nového eshopu

Už se vám stalo, že se vám splnil sen?
Mně se to právě děje.
Když s Helčou pleteme, povídáme si.
A sníme.
Snily jsme o tom, že budeme prodávat vlnu.
A pak jsme náš sen začaly realizovat.
A tak vznikly Vlněné sestry. A právě dnes otevírají svůj krám!


V obchůdku na Fleru nabízíme příze Lang Yarns a pomůcky pro pletení.
V průběhu podzimu plánujeme spustit vlastní eshop www.vlnenesestry.cz. 
 







Vlněné sestry mají svůj blog a můžete s námi pobýt i na Pinterestu.

Děkuji Helče, že do toho se mnou šla.
Děkujeme Adéle a Vlastovi za web.

Můj muž se mě ptal, jestli se těším, až eshop otevřeme a já jsem tehdy odpověděla, že se netěším na nic konkrétního, že mě to celé prostě baví. Tak doufám, že to bavit nepřestane a že pletení bude bavit i ty, kteří budou plést s vlnami od nás, nebo přijdou jen pobýt na našem blogu.

Knitting forever:-)



17 komentářů:

  1. přeju, ať se Vám daří, ať splněný sen naplní Vaše očekávání a dělá Vám jen radost

    OdpovědětVymazat
  2. Já věděla, že to bude nebezpečné pokušení:-) Držím vám oběma palce, ať se vám daří!

    OdpovědětVymazat
  3. Katko, tak ať se Vám kšefty hýbaj! Užijte si to, fandím...

    OdpovědětVymazat
  4. Juj, úplně cítím to chvění. Moc Vám fandím!

    OdpovědětVymazat
  5. gratulace k novému projektu! držím palce ať klape podle vašich představ :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Téda, nádhera! Obdivuji, fandím! A přeji, ať se daří! A ať Vás to stále baví :)!

    OdpovědětVymazat
  7. juuuuuuu holky .... tak to je naprosto skvele !!! Tak at se dari!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. tak to je moc krásný obchůdek, určitě zavítám a tfuj tfuj tfuj do nového startu!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Katko, fandím Vám a přeju, ať se daří. M.

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluju a přeju všechno dobré!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je paráda, holky! Držím palce a tfuj tfuj!

    OdpovědětVymazat