pátek 13. září 2013

Tajnosti

Některé věci se musí dělat tajně a zveřejnit je člověk může, až když jsou předané.
Takový je náš společný dárek pro kamarádku K.


Helča pletla Baktus.
Já jsem pletla čepici  - krásný jednoduchý vzor Hurricane hat 
(příze Drops Alaska 1,5 klubka, jehlice 4,5)
Rukavice podle návodu od maminky (šedý Elian klasik)

Kristýno, ať v zimě dobře slouží♥!

6 komentářů:

  1. moc děkuju! není nic lepšího než dárek šitý (pletený:-) na míru! a tyto navíc tak příjemné na dotek...:-) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že se Ti líbí! Pošli foto, prosím:-)

      Vymazat
  2. Paráda! Rukavice, to je pro mě téměř nebeský level :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky vymyšleno a upleteno. Líbí se mi i barevné sladění. Tak ať obdarovanou v zimě dobře hřejí:-) ahoj a hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Tajnosti skvělé, stejně jako Ty a Helča. Muselo to dost potěšit. Hand-made dárky jsou nejvíc:-)

    OdpovědětVymazat