pondělí 2. září 2013

V neděli na zahradě






Na zahradě se výborně fotí. Třeba naše první dýně, které jsme kdy vypěstovali. A taky nový šátek - další výbava na chladný podzim. Tento jsem nazvala "šalvějový". Ale jinak je to Boneyard opět a znovu od Stevena Westa. Tím jsem vyčerpala návody, které má k dispozici zdarma:-). Obávám se ale, že zdaleka ještě nekončím se Stevenovými projekty. 
Krásný týden přeju.

6 komentářů:

  1. Krásně šalvějový :-) a TY DÝNĚ! Maminka bude závidět, až jí je ukážu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Petko. No dýně jsou bezvadné, akorát jsem čekala trochu větší úrodu:-) ale nevadí, krásné jsou a sledovat jak rostou a zabírají třetinu zahrádky byla zábava:-)

      Vymazat
  2. teda vypadají parádně, to mě inspirovalo že budu muset na Zelňák pro jednu abych nachystala dýňové přikrmy :)

    OdpovědětVymazat
  3. jé, na ten se chystám, návod mám nastudovaný a zařezený za přehez, halenku, další deku, a další halenku, rukavice, nákrčníky...prostě je v pořadí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě dotaz - z čeho jsi ten šátek tvořila? díky

      Vymazat
    2. Jo tak tu popisovanou řadu nachystaných projektů taky mám v hlavě:-)
      Tento šátek jsem pletla z italské příze Exklusive, která se prodává jen a pouze v brněnských galanteriích Vydo, např. na Rašínové. Byla za hubičku a je to směsovka, krásná. Ale kamarádka pletla z Drops Alpacy - taky nádhera, v podstatě z ččeholokiv bude nádherný. Ať se daří!

      Vymazat