sobota 5. října 2013

Citron, který chutná




Vzor: Citron - krásný, jemný, ženský, úžasně variabilní...prostě ♥
Jehlice č. 4
Foto: muž
 



19 komentářů:

  1. Katuš, tak to je nádhera!!! Ten by se mi líbil přesně v této barevné kombinaci :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moooc pěkné, pěkné barvy a pěkné provedení...šikulka....hezké pletení

    OdpovědětVymazat
  3. Katko, moc Ti to sluší! a obdivuji, jak rychle pleteš...je to ten šátek, co ho minulý víkend byla půlka? Měj se a hezký týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blaní díky, je to on, ale minulý víkend už se blížil ke konci:-) hezký týden! K

      Vymazat
  4. Ten je naprosto úúúúúúúúúúúúúžasný!
    A Vám to moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Kači, tak tato barevná kombinace Ti vyloženě sekne! "Citron" určitě nos.

    Nevíš, prosím, jestli je někde i český návod?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, cítím se v něm fakt dobře:-) o českém návodu nevím, ale je to poměrně hodně snadné, můžu nějak nastínit do mailu, takže kdyžtak napiš. K

      Vymazat
  6. Tak já nevím.....ve mě poslední dobou čtení Vašeho blogu vyvolává hamižnost - mám neodbytný pocit, že MUSÍM taky vlastnit všechny ty krásné šátky! ;)
    Uff....musím na sobě zapracovat!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tyhle pocity znám. Beru to tak, že zvětšuju množství krásy na světě:-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Je nádherný!! :)
    A už vím, odkud znám Vaši tvář... nedávno jsem narazila na Vás blog "Pletací sestry" :) Je mi líto, že bydlím tak daleko, ráda bych dorazila na workshop :)
    Jolana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) jsme ráda, že jsou lidé, kteří najdou Vlněné sestry jen tak:-) díky!

      Vymazat
    2. Tak to jsem tomu dala... omlouvám se :) Vlněné sestry :) Ale vyhledávací slovo v googlu bylo o pletení :) To jo :) Krásný den!

      Vymazat
  9. Poslední fotka, jaká holčička♥ Moc Ti to sluší a citron - dobrá práce. Opatruj se, J.

    OdpovědětVymazat